eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız hocam, ama amacım şov yapmak değil, çevremdeki ihtiyaç sahiplerine elimden geldiğimce zaten yardım ediyorum. benim burdaki asıl amacım r10’dan birine kurbanlık için yardım etmekti. ancak kurbanlıktan daha önemli ihtiyacı olan bir çok kişi yazdı.
Hocam eğer verilmediyse buradan vs biri değil yaşlı bir teyzemiz var. Sadece devletin verdiği yaşlılık maaşıyla sobalı bir gecekondu evde yaşıyor 70 yaşlarında tek başına. Eğer ona verebilirsen çok büyük sevap işlemiş olursun gelirsen evinede götürürüm yada video fotoğraf çekebiliriz evinde nasıl derseniz