• 25-06-2023, 01:01:23
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hocam emin ol ki çok suistimal edilecek bir konu 8 yıldır bu forumdayım 6 yıldır görmediğim şeyleri 2 yılda şahit oluyorum insanlık mı öldü diyeyim insanlar mı değişti bilmiyorum ama okadar şeylere denk geliyorum ki adam gözümün içine baka baka yalan söylüyor aslında durumu çok çok iyi hani

    Rabbim yardımlarınızı kabul etsin
    varken yok diyeni Allah yok edermiş
  • 25-06-2023, 01:01:54
    #20
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız için çok teşekkürler, bağış yapmak aslında bana daha güvensiz geliyor. Gerçekten ihtiyaç sahibi birine kendim teslim etmek istiyorum. Buradan veya dışarıdan ihtiyaç sahibi olduğundan emin olabileceğim biri nasıl bulabilirim? Kanıtlanmasının bir yolu var mı nasıl bir yol izleyim
    Bağış yapmak mı güvensiz geliyor ? İlginç .
  • 25-06-2023, 01:03:20
    #21
    Bu nazik düşünceniz için çok mutlu oldum şahsen, umarım ihtiyacı olan bir arkadaşımız faydalanır.

    Allah kabul etsin.🙏
  • 25-06-2023, 01:03:59
    #22
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağış yapmak mı güvensiz geliyor ? İlginç .
    Hocam bağıştan kastım kurban bağışı, diğer alanda güvenilir birçok vakıf var ancak bu konuda bi nedeni olmasa da içim ısınmıyor. Kendim teslim etmem daha iyi olur diye düşünüyorum
  • 25-06-2023, 01:04:48
    #23
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bağıştan kastım kurban bağışı, diğer alanda güvenilir birçok vakıf var ancak bu konuda bi nedeni olmasa da içim ısınmıyor. Kendim teslim etmem daha iyi olur diye düşünüyorum
    Darüşşafaka kurban bağışı var hocam. Yine de karar senin elbette.
  • 25-06-2023, 01:04:53
    #24
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız için çok teşekkürler, bağış yapmak aslında bana daha güvensiz geliyor. Gerçekten ihtiyaç sahibi birine kendim teslim etmek istiyorum. Buradan veya dışarıdan ihtiyaç sahibi olduğundan emin olabileceğim biri nasıl bulabilirim? Kanıtlanmasının bir yolu var mı nasıl bir yol izleyim
    Üstad haddime değil ama bu forumdan gerçekten ihtiyaç sahibi bulabilmen çok çok zor, ve kesinliği kanıtlanamaz.Bahsedilen miktar da gerçekten çok yüksek, bence.

    Yok işte şu borcum var. şu kredi ödemem var diyenlere yapmanı önermem.

    10k 15k kredi borcu olan adam dışarıda hala magnum yiyor, yemesinden içmesinden kesmiyor.

    Bu da demektir ki, bu adam gerçek " ihtiyaç sahibi " değil.

    Allah niyetini kabul etsin
  • 25-06-2023, 01:05:46
    #25
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.

    Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
    Merhaba,
    Doğuştan ortopedik engelliyim.
    Engelli raporumu ibraz edebilirim.
    19 Haziran Pazartesi günü kızımız dünyaya geldi.
    İhtiyaç sahibiyim.
    Ne belge isterseniz ibraz edebilirim.
    Engelli raporu, doğum belgesi vs..
    Değeri 10bin liranın üzerinde olan demirden yapılmış özel ayakkabı giyiyorum.
    Ayakkabım deforme oldu yenilemem gerek, kızım doğdu onun için harcama yapmam gerek, evin dolabını doldurup eşimin süt kalitesini artırmam gerek..
    Eğer mümkünse ben buna talipli olmak istiyorum.
  • 25-06-2023, 01:10:23
    #26
    Allah kabul etsin
  • 25-06-2023, 01:10:53
    #27
    Bağış yapın.