eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.

Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
Merhaba,
Doğuştan ortopedik engelliyim.
Engelli raporumu ibraz edebilirim.
19 Haziran Pazartesi günü kızımız dünyaya geldi.
İhtiyaç sahibiyim.
Ne belge isterseniz ibraz edebilirim.
Engelli raporu, doğum belgesi vs..
Değeri 10bin liranın üzerinde olan demirden yapılmış özel ayakkabı giyiyorum.
Ayakkabım deforme oldu yenilemem gerek, kızım doğdu onun için harcama yapmam gerek, evin dolabını doldurup eşimin süt kalitesini artırmam gerek..
Eğer mümkünse ben buna talipli olmak istiyorum.