Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.
Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
Edit: Mesajlar için teşekkürler. Yeteri kadar mesaj aldım. Gün içerisinde değerlendirip 1 kişiye ücreti göndereceğim. Dekontu buradan ya da isteyenlere PM ile paylaşacağım. Hangisi daha uygun olursa. Herkese iyi çalışmalar dilerim.
hocam depremzede bir abimiz var düşünürseniz iletişim kuralım.