masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer verilmediyse buradan vs biri değil yaşlı bir teyzemiz var. Sadece devletin verdiği yaşlılık maaşıyla sobalı bir gecekondu evde yaşıyor 70 yaşlarında tek başına. Eğer ona verebilirsen çok büyük sevap işlemiş olursun gelirsen evinede götürürüm yada video fotoğraf çekebiliriz evinde nasıl derseniz
İletişime geçtim