Hocam verecek gibi bi halin yok? onca kişi yazmış hatta biri çocuğum doğdu durumum kötü demiş ? günahsız bir bebeden daha ne kötü olabilir ki bana biraz değişik geldi konun kusura bakmada cevap dahi yazmamışssın adamcağıza.