Hocam verecek gibi bi halin yok? onca kişi yazmış hatta biri çocuğum doğdu durumum kötü demiş ? günahsız bir bebeden daha ne kötü olabilir ki bana biraz değişik geldi konun kusura bakmada cevap dahi yazmamışssın adamcağıza.
Hocam bilip bilmeden yorum yapmamanızı rica ederim. Yazan herkese dönüş yaptım. Cevap vermediğimi nereden biliyorsunuz? Tüm PMleri cevapladım gerçekten ihtiyacı olan birine de vereceğim bu parayı. Onlarca mesaj geldi hepsinin doğruluğundan pat diye emin olma şansım yok takdir edeceğiniz üzere.