GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cemaatler den bahseden olmadı zaten. darüşşafaka gibi bir kuruma da güven yoksa ülkenin vay haline.
cemaatleride ekleyerek kurumları kastediyorum iki ucu *** deynek hiç birbirimizin canını sıkmayalım hocam hayırlı geceler