Düsünceniz icin tebrikler hocam Allah kat be kat fazlasini size versin.
Yalniz konu suistimale cok musait . Bayram dolayisi ile ihtiyaci olan bir ailenin cocuklarina giyim yada erzak olarak yapmanizi tavsiye ederim. Bulundugunuz sehirde illaki vardir.
Saygilar sevgiler