Merkez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Memur maaşları asgari ücretle eşitlenmeli mi?
72
●3.070
- 20-06-2023, 14:31:39Hocam kimse kimseyi küçümsemiyor. Adam yıllarını verip okuyup çalışıyor bırakta o kadar olsun
Bence net memur maaşı minimum 2 asgari ücret olması lazım
- 20-06-2023, 14:34:05Garsonları küçümsemiyorum ama arada bir fark olmak zorunda "torpille memur olanları kastetmiyorum" çok emek vererek memur olunuyor ama asgari ücretle iş bulmak kolay dışarı çıkıp dolaşarak bunu bulabilirsiniz birde memur olmayı deneyin öğretmen polis asker vali kaymakam bunların hepsi devlet memuru olarak görünüyor devlet kayıtlarında öyle bir düzenleme gelirse ortalık karışır öğretmenler greve çıkar polisler isyan eder o yüzden hem mantıksız hem de imkansız o zaman kıdem diye bir şey olmaz sizin dediğiniz sistem şu an küba'da mevcut araştırın derimtrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 14:35:29İnsanların memur olmak istemelerinin nedeni maaşlarının güzel olması değil.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş garantisi, sosyal haklarının tam olması ve çalışma koşulları.
Özel sektörün %80'i işçileri asgari ücretle çalıştırır, 8 saat mesai yerine 9-10 saat mesai yaptırır, sosyal haklarını eksik verir, ve iş garantisi yoktur.
Biraz yaşlanıp sık sık hasta olmaya başladın mı kapının önüne koyarlar.
Siz emekliliğin 65 yaşına çıkarıldığı bir ülkede 50 yaş üzerindekilerin nasıl iş bulacaklarını ve çalışacaklarını hiç düşünmüyorsunuz.
Devlette çalışan adam hasta oldu mu raporunu alır iş yerine verir tedavisine devam eder.
Özel sektörde bir senede 3-4 hafta tedavi için rapor alan adamı tazminatını verip kapının önüne koyarlar o yaştan sonra iş bulamaz emekliliğini bile alamaz.
Yaşınız 50 yi geçti mi tekerlek patlar. Ameliyatlar, hastaneye yatmalar, doktora gitmeler.
Özel sektör bu gibi durumlara hoşgörü göstermez adamı kapının önüne koyar yarı parasına çalışacak bir afgan suriyeli pakistanlıyı işe alır. - 20-06-2023, 14:35:312 mi olur 3 mü bilemem ama bu ilginin bir şekilde azaltılması lazım. Sıkıntı bu çünkü, 5-10 yıl kpssye hazırlanan gençler düşünün ki en verimli zamanda eriyip gidiyor.dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 14:37:01Bunun en büyük sebebi eğitim sistemimiz olabilir.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 14:37:04Tamam hocam dedik zaten iş garantisi olsun sadece diye, niye açıklama yaptınız anlamadım.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 14:40:05trk2019 Hocam yarın gelin AKP'nin sosyal medya ekibin'de işe başlayın.
Bence net memur maaşı minimum 2 asgari ücret olması lazım