Düz memur dediğiniz şeyler bile 80 den aşağı kapatmıyor . 90 puanla memur olan insanlar var. Kafa çürütüp emek edenler var. siz bu kurduğunuz cümlelerle emek edenlerin hakkını ezip geçiyorsunuz. Böyle düşündüğünüz için alkış kocaman.
Tamam hocam o zaman herkes çocuklarına memur olma baskısı yapsın, okeyim ama bu durumda refah nasıl olacak?