abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden aynı konuyu kamu işcilerine zam verilirken açmadınız?
Nedir bu memur düşmancılığınız.
Ben de memurum ve sağlık çalışanıyım şimdi diyorsun ki benim maaşım 13 bin tek olmalı ama işci maaşı ise 19 bin olabilir . Çünkü biz sadece kpss çalışıyoruz ya.
hani 12 yıl ve 4 sene üniversite okumadan kpss ile tek olunabiliyor ya.
ve hiçbir eğitim görmeden staj görmeden öncesinde zorlu üni sınavlarını görmeden yıllarca aileden uzakta zor şartlarda eğitimi tamamlayıp atanınca sadece kpss girmiş oluyoruz.
bu alttaki haziran ayı kamu işci maaşı bordrosu
Ben kendimkini de atabilirim isterseniz
Bende atabilirim sıkıntı yok hocam 4d liler güzel maaş alıyorlar