Hocam kimse kimseyi küçümsemiyor. Adam yıllarını verip okuyup çalışıyor bırakta o kadar olsun

Bence net memur maaşı minimum 2 asgari ücret olması lazım
2 mi olur 3 mü bilemem ama bu ilginin bir şekilde azaltılması lazım. Sıkıntı bu çünkü, 5-10 yıl kpssye hazırlanan gençler düşünün ki en verimli zamanda eriyip gidiyor.