• 06-06-2023, 23:55:11
    #10
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir arı, toplumundan ayrı olarak, hayatını devam ettiremez. Her arı ailesinin, kendine özgü bir kokusu vardır. Bu yüzden dışarı çıkan her arı, kendi kovanına geri dönmek zorundadır. Yabancı kovana girmek isteyen bir arıyı, nöbetçi arılar, kokusundan tanıyarak, içeri almazlar ve girmek için ısrar ederse, mücadele ederek onu öldürürler.


    https://www.youtube.com/watch?v=mMy0...IHNhaG5lc2k%3D
    Hocam biz arı değiliz.
  • 07-06-2023, 00:00:13
    #11
    Orimex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz arı değiliz.
    Siz arısınız mı yazıyor yani bunumu çıkardın
  • 07-06-2023, 00:00:33
    #12
    Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşındaki gençler böyle bir şeye kalkışıyor ise var olan kapitalist sistem yüzündendir
    Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
  • 07-06-2023, 00:02:51
    #13
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
    sorun burada zaten hocam kapitalizm dediğimiz şey bu değil zaten bahsettiğiniz ülkelerde gitmediği hastaneye , geçmediği otobana köprüye para alınmaz , hangi hizmetten faydalanırsa onun parasını öder , devlet halk İçin olmalıdır ama Türkiye’de durum böyle değil
  • 07-06-2023, 00:04:19
    #14
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
    Bizim insanımızı en çok etkileyen gelecek kaygısı..
    Bir de sanki yabancılara daha bir ayrıcalık tanınıyor.
  • 07-06-2023, 00:04:44
    #15
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir arı, toplumundan ayrı olarak, hayatını devam ettiremez. Her arı ailesinin, kendine özgü bir kokusu vardır. Bu yüzden dışarı çıkan her arı, kendi kovanına geri dönmek zorundadır. Yabancı kovana girmek isteyen bir arıyı, nöbetçi arılar, kokusundan tanıyarak, içeri almazlar ve girmek için ısrar ederse, mücadele ederek onu öldürürler.


    https://www.youtube.com/watch?v=4rP6...UJZ8O8bGJhdHVy
    Arıların sistemi bahsettiğiniz basit hikayeden daha çok daha komplikedir.


    https://youtu.be/fXP2bnECJL0
  • 07-06-2023, 00:05:15
    #16
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz arısınız mı yazıyor yani bunumu çıkardın
    Hocam bu konuya arılar ile ilgili bilgiyi neden yazdın?
  • 07-06-2023, 00:19:49
    #17
    Başka ülkede yaşamak hiç öyle düşündüğünüz gibi cennet değil
    Hep bir özlem hep bir hasret içerisinde yaşıyorsunuz ve. Kendi ülkenizdeki gibi rahat olamıyorsunuz
  • 07-06-2023, 04:00:38
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Orimex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların yapabileceği en mantıklı şey farklı bir ülkeye gitmek. Dolar seçimden sonra 2 lira yükseldi daha da yükselecek gibi duruyor. Burada bir gelecek yok, istediğin kadar okul oku hiç bir anlamı yok. 1 ay çalışıp kazandığın para sana 10-15 gün anca yetiyor. 5 sene sonra biz mülteci olabiliriz buralarda..
    Benim gitme şansım olsa bende giderim. Haaa parası olan için Türkiye cennet orası ayrı.
    Mutsuz insan içinde mutluluk nasıl olabilir ki?