Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
sorun burada zaten hocam kapitalizm dediğimiz şey bu değil zaten bahsettiğiniz ülkelerde gitmediği hastaneye , geçmediği otobana köprüye para alınmaz , hangi hizmetten faydalanırsa onun parasını öder , devlet halk İçin olmalıdır ama Türkiyede durum böyle değil