digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
sorun burada zaten hocam kapitalizm dediğimiz şey bu değil zaten bahsettiğiniz ülkelerde gitmediği hastaneye , geçmediği otobana köprüye para alınmaz , hangi hizmetten faydalanırsa onun parasını öder , devlet halk İçin olmalıdır ama Türkiye’de durum böyle değil