digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada da Fransada da İsveçte de Japonyada da kapitalist sistem var ama kimse bir yere kaçmıyor.
Bizim insanımızı en çok etkileyen gelecek kaygısı..
Bir de sanki yabancılara daha bir ayrıcalık tanınıyor.