kim çocuğunu batmış bir ülkede büyütmek ister ki ? herkes hem kendini hem geleceğini düşünüyor.
hiçbir zaman düzgün bir tatil yapamayacak, istediği arabayı alamayacak istediği evi alamayacak, istediği telefonu,kıyafeti,yiyeceği, içeceği hiçbir istediği şeyi gönül rahatlığıyla alamayacak.
Sadece çocuklarımız değil bizde bunları gönül rahatlığıyla asla bu ülkede alamayacağız.
Şimdi tekrar düşünelim neden bu ülkenin batmışlığı içinde kaybolup gidelim ?