• 07-06-2023, 07:35:19
    #19
    dev
    Kurumsal Üye
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka ülkede yaşamak hiç öyle düşündüğünüz gibi cennet değil
    Hep bir özlem hep bir hasret içerisinde yaşıyorsunuz ve. Kendi ülkenizdeki gibi rahat olamıyorsunuz
    Gayet rahatim.
    Gittigi ulkeye adapte olamayanlarin bahanesi bunlar.
  • 07-06-2023, 11:20:55
    #20
    gözüm türk bayrağını aramadı değil
  • 07-06-2023, 11:23:14
    #21
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz arısınız mı yazıyor yani bunumu çıkardın
    hocam insanların kullandıkları beyni var.
  • 07-06-2023, 12:43:07
    #22
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ülkeyi terk etsen ne olur terk etmesen ne olur...
    Umutsuzca bu cümleyi kullanıyorlar, herkes kullanıyor. Ya arkadaşlar kolay mı Ülkeyi öyle terk etmek dış taraftan bakmak hepiniz mi sıkıntılısınız? Neler oluyor?

    Sonuçlarını telaffuz etmeden basitçe bu cümleleri kullanmayın arkadaşlar artık. Çünkü basit değil, harbiden basit değil.
  • 07-06-2023, 13:54:28
    #23
    Ingilizcesi iyi seviyede olan, maltada calismak isteyen var ise benimle iletisime gecebilir.
  • 07-06-2023, 13:55:39
    #24
    kim çocuğunu batmış bir ülkede büyütmek ister ki ? herkes hem kendini hem geleceğini düşünüyor.
    hiçbir zaman düzgün bir tatil yapamayacak, istediği arabayı alamayacak istediği evi alamayacak, istediği telefonu,kıyafeti,yiyeceği, içeceği hiçbir istediği şeyi gönül rahatlığıyla alamayacak.
    Sadece çocuklarımız değil bizde bunları gönül rahatlığıyla asla bu ülkede alamayacağız.

    Şimdi tekrar düşünelim neden bu ülkenin batmışlığı içinde kaybolup gidelim ?
  • 07-06-2023, 14:01:53
    #25
    Bu saate kadar gitmeyenlere uzuluyorum cidden.
  • 07-06-2023, 14:08:14
    #26
    Teknodaddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ingilizcesi iyi seviyede olan, maltada calismak isteyen var ise benimle iletisime gecebilir.
    İş ne bet mi?
  • 07-06-2023, 14:10:39
    #27
    Birçok ülke gezen birisi olarak söylüyorum ki Türiye harici bir yerde en fazla kısa süre yaşayabilirim muhtemelen 2-3 ay. Sonrasında ülkemi özlüyorum havası suyu bile farklı bence