• 06-06-2023, 23:30:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, farkında mısınız bilmiyorum ama çevremde ve r10 üzerinden bir çok konu görüyorum herkes bir an önce Türkiye den gitme peşindeler. Az önce Halısaha'dan geldim rakip takımın hepsi Almanca öğrenip yurtdışına gidecekler. Hepsi kurslara yazılmış şuan.. Diyeceğim o ki Ülkenin gerçek sahipleri resmen Türkiye'yi Suriyelilere, Afganlara, İranlılara yani kısacası mültecilere teslim ediyor. Bu şekilde devam ederse ülkenin sonu hiç iyi değil..
  • 06-06-2023, 23:46:40
    #2
    Ülkenin başındaki kişi çoktan ülkeyi araplara satmış bile. Seçim bile mülteci farkıyla kazanılıyor.
    Sen ülkeyi terk etsen ne olur terk etmesen ne olur...
  • 06-06-2023, 23:47:30
    #4
    Kader işte 😂
  • 06-06-2023, 23:50:30
    #5
    Bunlar kader planında var olacaga çare yok
  • 06-06-2023, 23:51:54
    #6
    20 yaşındaki gençler böyle bir şeye kalkışıyor ise var olan kapitalist sistem yüzündendir
  • 06-06-2023, 23:52:21
    #7
    bu topraklarda büyüyen vergisini ödeyip suyunu içen darbesinde kötü gününde duasını eden ülkesi için tüyleri diken diken olan milletin mülteciler kadar değeri yokken bence hiç kimse çıkıp hesap sormasın...
  • 06-06-2023, 23:53:28
    #8
    Hiçbir arı, toplumundan ayrı olarak, hayatını devam ettiremez. Her arı ailesinin, kendine özgü bir kokusu vardır. Bu yüzden dışarı çıkan her arı, kendi kovanına geri dönmek zorundadır. Yabancı kovana girmek isteyen bir arıyı, nöbetçi arılar, kokusundan tanıyarak, içeri almazlar ve girmek için ısrar ederse, mücadele ederek onu öldürürler.


    https://www.youtube.com/watch?v=4rP6...UJZ8O8bGJhdHVy
  • 06-06-2023, 23:54:30
    #9
    İnsanların yapabileceği en mantıklı şey farklı bir ülkeye gitmek. Dolar seçimden sonra 2 lira yükseldi daha da yükselecek gibi duruyor. Burada bir gelecek yok, istediğin kadar okul oku hiç bir anlamı yok. 1 ay çalışıp kazandığın para sana 10-15 gün anca yetiyor. 5 sene sonra biz mülteci olabiliriz buralarda..
    Benim gitme şansım olsa bende giderim. Haaa parası olan için Türkiye cennet orası ayrı.