İnsanların yapabileceği en mantıklı şey farklı bir ülkeye gitmek. Dolar seçimden sonra 2 lira yükseldi daha da yükselecek gibi duruyor. Burada bir gelecek yok, istediğin kadar okul oku hiç bir anlamı yok. 1 ay çalışıp kazandığın para sana 10-15 gün anca yetiyor. 5 sene sonra biz mülteci olabiliriz buralarda..
Benim gitme şansım olsa bende giderim. Haaa parası olan için Türkiye cennet orası ayrı.