Merhaba, farkında mısınız bilmiyorum ama çevremde ve r10 üzerinden bir çok konu görüyorum herkes bir an önce Türkiye den gitme peşindeler. Az önce Halısaha'dan geldim rakip takımın hepsi Almanca öğrenip yurtdışına gidecekler. Hepsi kurslara yazılmış şuan.. Diyeceğim o ki Ülkenin gerçek sahipleri resmen Türkiye'yi Suriyelilere, Afganlara, İranlılara yani kısacası mültecilere teslim ediyor. Bu şekilde devam ederse ülkenin sonu hiç iyi değil..