tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir arı, toplumundan ayrı olarak, hayatını devam ettiremez. Her arı ailesinin, kendine özgü bir kokusu vardır. Bu yüzden dışarı çıkan her arı, kendi kovanına geri dönmek zorundadır. Yabancı kovana girmek isteyen bir arıyı, nöbetçi arılar, kokusundan tanıyarak, içeri almazlar ve girmek için ısrar ederse, mücadele ederek onu öldürürler.


https://www.youtube.com/watch?v=4rP6...UJZ8O8bGJhdHVy
Arıların sistemi bahsettiğiniz basit hikayeden daha çok daha komplikedir.


https://youtu.be/fXP2bnECJL0