• 31-05-2023, 13:01:39
    #19
    Hukuki bir hizmet almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden ulaşabilirsiniz
  • 31-05-2023, 13:01:53
    #20
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, biz İstanbul da ev Tekirdağ da olduğu için bunları yapamıyoruz. Avukatın istedigi 10 bin bu iş için çok mu, az mı?

    Kira sözleşmesi 1 senelikti. 10 yıla kadar oturabildigini biliyorum fakat bu sözleşme yenilenmezse veya ihtar cekilmeme durumunda geçerli. Adam hem kira vermeyeceğim diyor, hem çıkmayacağını söylüyor. Erkekseniz çıkartın gibi konuşuyor.

    Dövmesine döveriz de, karisi çocuğu var.
    Hocam bende istanbuldaydım. Benim kiracı tekirdağ çorludaydı.

    Bazı dolandırıcılar var böyle giriyor . kalabildiği kadar kalıp ( mahkeme kararı çıkana kadar ) hiç para ödemeden basıp gidiyor.
    Çıkarmakta hem masraflı hemde uğraştırıcı , bunu biliyorlar en az 6 ay 1 sene bedava oturuyorlar.

    10 bin değilde 4-5 bine bulursunuz avukat , geçen sene bana 1800 TL demişti. Çok detaylı bir konu değil işe yeni başlamış bir avukat bulun 3 bine bile hallettirirsiniz.

    Yapabileceğiniz her türlü pisliği yapın önce. en son avukata verin yinede. öyle size avukat parasınıda geçirip gitmesin böyle kanı bozuklar.
  • 31-05-2023, 13:16:02
    #21
    Yani yapacak pek bir şey yok elin kolun bağlı kalıyor ister istemez, elektrik su vs senin üzerine bir şey varsa kestir gitsin. Onun dışında da biran önce avukata ver, geçmiş olsun
  • 31-05-2023, 13:20:11
    #22
    ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espiri mi sence. Avukat 10k istemiş durumu yok ne yapacak köle mi olacak kiracıya ?
    Dingonun ahırı mı sanıyorsun burayı? Her şeyin yasal bir karşılığı vardır. Aç oku biraz. Başka avukat mı yok? Yoksa avukatla dava açma zorunluluğu mu var? Okuma yazma bilemeyen insanlar işi şiddetle çözmeye çalışır. Bu tür insanlar da genelde hep DAYAK yiyip EZİLMİŞ oldukları için çözümleri sadece bu sanarlar. Üzülme sen de bir gün sen de dayak yemekten kurtulup birilerini dövebilirsin belki...

    Konu sahibine geçmiş olsun dilemekten başka bir şey yapmam. Konusunda bu tür şeyler yazdığım için kendisinden özür diliyorum. Çünkü bu yasalara aykırı zihniyetle, kira vermeden oturan kişilerin zihniyeti aynıdır. Her ikisi de zorbalıktır.
  • 31-05-2023, 13:34:22
    #23
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dingonun ahırı mı sanıyorsun burayı? Her şeyin yasal bir karşılığı vardır. Aç oku biraz. Başka avukat mı yok? Yoksa avukatla dava açma zorunluluğu mu var? Okuma yazma bilemeyen insanlar işi şiddetle çözmeye çalışır. Bu tür insanlar da genelde hep DAYAK yiyip EZİLMİŞ oldukları için çözümleri sadece bu sanarlar. Üzülme sen de bir gün sen de dayak yemekten kurtulup birilerini dövebilirsin belki...

    Konu sahibine geçmiş olsun dilemekten başka bir şey yapmam. Konusunda bu tür şeyler yazdığım için kendisinden özür diliyorum. Çünkü bu yasalara aykırı zihniyetle, kira vermeden oturan kişilerin zihniyeti aynıdır. Her ikisi de zorbalıktır.
    Yukarıda arkadaş dövmediğimiz için korkak ilan etti, şaka gibi resmen ya hukuki olarak uğraşacağım bakalım hocam
  • 31-05-2023, 14:27:59
    #24
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dingonun ahırı mı sanıyorsun burayı? Her şeyin yasal bir karşılığı vardır. Aç oku biraz. Başka avukat mı yok? Yoksa avukatla dava açma zorunluluğu mu var? Okuma yazma bilemeyen insanlar işi şiddetle çözmeye çalışır. Bu tür insanlar da genelde hep DAYAK yiyip EZİLMİŞ oldukları için çözümleri sadece bu sanarlar. Üzülme sen de bir gün sen de dayak yemekten kurtulup birilerini dövebilirsin belki...

    Konu sahibine geçmiş olsun dilemekten başka bir şey yapmam. Konusunda bu tür şeyler yazdığım için kendisinden özür diliyorum. Çünkü bu yasalara aykırı zihniyetle, kira vermeden oturan kişilerin zihniyeti aynıdır. Her ikisi de zorbalıktır.
    Bu tarz şeyler yaşamadığın zaman bu kafada olman normal.
    Bende 30 sene senle aynı kafadaydım. Bu kafa ile bu ülkede iş yürümüyor yaşayınca anlıyorsunuz. Sormuşsunuz ya , Dingonun ahırıymış hocam burası

    Avukat tutsa daha ucuza gelir kendi uğraşmaz. Adam istanbuldan tekirdağa sürekli ihtarname,icra,dava için gidip gelecek öyle mi ? Ha birde işe yaramıyor.

    + Devletin sistemlerin birbirinden haberi yok , ihtarname çekiyorsun ortada sonuç yok , Bana geçen bir ceza geldi , düşünüyorum ne olduğunu bulamadım. Ben pinpirikli biriyim ne devlette ne birinde 1 TL borç kalsa gece rahat uyuyamam.

    Gittim vergi müdürlüğüne kiracının şirkete yollaması gereken ceza , bana gelmiş. Oradaki yetkili böyle bir şey olamaz bu ceza sana nasıl geliyor dedi.
    Haklısın itiraz et ama sonuçlanması zaman alır astarı yüzünü geçer öde kurtul dedi. Ben istanbuldan başka şehire gidip bunla mı uğraşacağım ?
    Ödedim çıktım , haram olsun dedim yapabileceğim başka bir şey yok. İtiraz etsem silerler ama git-gel uğraş derken daha çok masraflı olacak.

    Bu kiracı bedava oturdu , elektiriği bedava kullandı , aidati bana yıktı. Avukat bile çıkaramam ben bunu diyor
    Artık parasını geçtim midem bulandı bu işten , gittim arkası sağlam birine sattım mülkü 24 saat içinde adamı çıkardı. Çıkmazsa gazetenin 3.sayfa haberine düşeceğini biliyor çünkü.
  • 31-05-2023, 14:30:17
    #25
    bence hiçbir kiracı durduk yere kira vermemezlik yapmaz, vardır elbet bir sebebi.
  • 31-05-2023, 14:37:09
    #26
    Normal hocam, avukata verin hiç uğraşmayın. Kabadayılık falan yapmaya kalkmayın yorumlara bakarak. Sizin kiracı çıkmıyormuş bizim evi satın aldığımız kişi kendi evinden çıkmıyordu, avukata verdik bir kaç gün içinde halletti.
  • 31-05-2023, 15:09:37
    #27
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan önce empati yapabilmeli.
    YA o insanın (hani deriz ya) beyni atmış ve cinnet geçirmesine 3 kalmışsa ?
    Siz kapısına onu dövmeye gittiğinizde elinde silah ile diz kapaklarınıza sıksa 2şer tane ?
    ne diyeceksiniz ?
    Biz onu dövmeye gitmiştik sayın hakim, ama o bizi avladı. Davacıyız mı ?

    Konu sahibi arkadaşa naçizane önerim her zaman hukuk'a başvurun.
    Bu tür saçma sapan düşünceleri sakın aklınıza getirmeyin.
    İnsanoğlunun insanlık ile Cinnet arası sadece 3 saniyeymiş.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda arkadaş dövmediğimiz için korkak ilan etti, şaka gibi resmen ya hukuki olarak uğraşacağım bakalım hocam
    • 3 kez kavga için mahkeme gördüm hepsinde iftiraya uğradım 2 kez 10 ay gibi ceza aldım ama yatmadım
    • bir yakınımın çocuğu trafik kazasında öldü şöför 5 yıllık süren dava sonunda 3,5 yıl yedi ama yatmadı ailenin alacağı tazminat enflasyon karşısında eridi gitti,
    • 62 dairelik apartmanı eski yönetici 60bin TL dolandırdı ben yönetici oldum icra davası filan anca 35bin lirasını ancak kurtardık 35 binin 15bin lirasını ödedi 20bin TL kalanı da 8 aydır ödeyecek güya enflasyon karşısında eridi gitti, hala ödeyecek.
    İşte bunlar hep hukuk