Normal hocam, avukata verin hiç uğraşmayın. Kabadayılık falan yapmaya kalkmayın yorumlara bakarak. Sizin kiracı çıkmıyormuş bizim evi satın aldığımız kişi kendi evinden çıkmıyordu, avukata verdik bir kaç gün içinde halletti.