osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan önce empati yapabilmeli.
YA o insanın (hani deriz ya) beyni atmış ve cinnet geçirmesine 3 kalmışsa ?
Siz kapısına onu dövmeye gittiğinizde elinde silah ile diz kapaklarınıza sıksa 2şer tane ?
ne diyeceksiniz ?
Biz onu dövmeye gitmiştik sayın hakim, ama o bizi avladı. Davacıyız mı ?

Konu sahibi arkadaşa naçizane önerim her zaman hukuk'a başvurun.
Bu tür saçma sapan düşünceleri sakın aklınıza getirmeyin.
İnsanoğlunun insanlık ile Cinnet arası sadece 3 saniyeymiş.
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaş dövmediğimiz için korkak ilan etti, şaka gibi resmen ya hukuki olarak uğraşacağım bakalım hocam
  • 3 kez kavga için mahkeme gördüm hepsinde iftiraya uğradım 2 kez 10 ay gibi ceza aldım ama yatmadım
  • bir yakınımın çocuğu trafik kazasında öldü şöför 5 yıllık süren dava sonunda 3,5 yıl yedi ama yatmadı ailenin alacağı tazminat enflasyon karşısında eridi gitti,
  • 62 dairelik apartmanı eski yönetici 60bin TL dolandırdı ben yönetici oldum icra davası filan anca 35bin lirasını ancak kurtardık 35 binin 15bin lirasını ödedi 20bin TL kalanı da 8 aydır ödeyecek güya enflasyon karşısında eridi gitti, hala ödeyecek.
İşte bunlar hep hukuk