Espiri mi sence. Avukat 10k istemiş durumu yok ne yapacak köle mi olacak kiracıya ?
Dingonun ahırı mı sanıyorsun burayı? Her şeyin yasal bir karşılığı vardır. Aç oku biraz. Başka avukat mı yok? Yoksa avukatla dava açma zorunluluğu mu var? Okuma yazma bilemeyen insanlar işi şiddetle çözmeye çalışır. Bu tür insanlar da genelde hep DAYAK yiyip EZİLMİŞ oldukları için çözümleri sadece bu sanarlar. Üzülme sen de bir gün sen de dayak yemekten kurtulup birilerini dövebilirsin belki...
Konu sahibine geçmiş olsun dilemekten başka bir şey yapmam. Konusunda bu tür şeyler yazdığım için kendisinden özür diliyorum. Çünkü bu yasalara aykırı zihniyetle, kira vermeden oturan kişilerin zihniyeti aynıdır. Her ikisi de zorbalıktır.