• 31-05-2023, 12:10:29
    #1
    Merhabalar,

    Bizim bir kiracı var. 3 4 aydır evden çıkmıyor, kira da vermiyor. Sözleşmesi 15 mayıs da doldu. Dolmadan önce 2 defa ihtarname çektik. Fakat hâlâ bir dönüş yok. Bir avukat önerdi bir arkadaş. Dava açmak için 10 bin lira istiyor. Bu ücret normal mi? Fazla mı? Sizce ne yapmalıyız?
  • 31-05-2023, 12:12:03
    #2
    Resmi Shopify Partner
    Kiracı hem evden çıkmayıp hem de para vermiyorsa dövün.

    Evden çıkmayanı anladık da kira vermeyen nedir yahu.
    Dingonun ahırı sanki. Millet iyice yüzsüz olmuş.

    Durumu olmaz idare et der eyvallah. Şu tarihte çıkcam eyvallah. Eee hem oturayım hem kira vermeyeyim
  • 31-05-2023, 12:12:08
    #3
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bizim bir kiracı var. 3 4 aydır evden çıkmıyor, kira da vermiyor. Sözleşmesi 15 mayıs da doldu. Dolmadan önce 2 defa ihtarname çektik. Fakat hâlâ bir dönüş yok. Bir avukat önerdi bir arkadaş. Dava açmak için 10 bin lira istiyor. Bu ücret normal mi? Fazla mı? Sizce ne yapmalıyız?
    Hocam 5 bin karşılığında kiracıyı çıkartırım numarasını özelden at
  • 31-05-2023, 12:13:05
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    kaç yıllık kiracı?
  • 31-05-2023, 12:14:45
    #5
    Bir şekilde anlaşma yoluna gidin mahkeme işi uzun sürer yine zaralı siz çıkarsınız.
  • 31-05-2023, 12:17:11
    #6
    İtinayla Kiracı Çıkarılır İletisim Numaranızı Atınız
  • 31-05-2023, 12:18:41
    #7
    ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracı hem evden çıkmayıp hem de para vermiyorsa dövün.

    Evden çıkmayanı anladık da kira vermeyen nedir yahu.
    Dingonun ahırı sanki. Millet iyice yüzsüz olmuş.

    Durumu olmaz idare et der eyvallah. Şu tarihte çıkcam eyvallah. Eee hem oturayım hem kira vermeyeyim
    "Dingonun ahırı sanki. Millet iyice yüzsüz olmuş." diyip "Kiracı hem evden çıkmayıp hem de para vermiyorsa dövün." demek kadar komik bir espiri yoktur.
  • 31-05-2023, 12:24:04
    #8
    Resmi Shopify Partner
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Dingonun ahırı sanki. Millet iyice yüzsüz olmuş." diyip "Kiracı hem evden çıkmayıp hem de para vermiyorsa dövün." demek kadar komik bir espiri yoktur.
    Espiri mi sence. Avukat 10k istemiş durumu yok ne yapacak köle mi olacak kiracıya ?
  • 31-05-2023, 12:30:25
    #9
    Hocam kendiniz ihtar çekerek bir yere varamıyorsunuz bende geçen yaz kira ödemeyen kiracıma defalarca ihtar çektim , hala uyap'da icra dosyası duruyor , öyle mal gibi duruyor 1 sene oldu.

    Avukata vermeniz lazım , Peşinden koşturan biri olursa bile bir kaç aydan önce çıkarma şansı yok.

    Ama artık akıllandım , Türk insanın nasıl hakaret ettiğini , Kafa yapısını çözdüm. İnsan bu tarz şeyler yaşadıkça gerçekler yüzüne çarpıyor.

    Yapman gerekeni söylüyorum : Elektriğini kestir , Suyunu kestir , doğalgazını kestir yada kendin kes. Sabahın köründe yada gece sürekli rahatsız et , Evin önünde komşular duyacak şekilde kira ödemiyorsun *********** diye bağır.

    1-2 hafta bunu sürdür. Hala yüzü yoksa 2. adıma geçeceksin.
    Yanıma bir kaç kişi toplayacaksın sağlam şekilde gideceksin , evde değilse kapının kilidini değiştirt , Evdeyse evden kovacaksın hırpalayacaksın. En iyi seçenek evde yokken eşyalarını dışarı atıp kiliti değiştirmek. Hiç muhattap bile olmadan.

    Ama dikkat et kamera olmasın. Haklıyken haksız olma.