Merhabalar,

Bizim bir kiracı var. 3 4 aydır evden çıkmıyor, kira da vermiyor. Sözleşmesi 15 mayıs da doldu. Dolmadan önce 2 defa ihtarname çektik. Fakat hâlâ bir dönüş yok. Bir avukat önerdi bir arkadaş. Dava açmak için 10 bin lira istiyor. Bu ücret normal mi? Fazla mı? Sizce ne yapmalıyız?