• 31-05-2023, 12:30:56
    #10
    ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espiri mi sence. Avukat 10k istemiş durumu yok ne yapacak köle mi olacak kiracıya ?
    İnsan önce empati yapabilmeli.
    YA o insanın (hani deriz ya) beyni atmış ve cinnet geçirmesine 3 kalmışsa ?
    Siz kapısına onu dövmeye gittiğinizde elinde silah ile diz kapaklarınıza sıksa 2şer tane ?
    ne diyeceksiniz ?
    Biz onu dövmeye gitmiştik sayın hakim, ama o bizi avladı. Davacıyız mı ?

    Konu sahibi arkadaşa naçizane önerim her zaman hukuk'a başvurun.
    Bu tür saçma sapan düşünceleri sakın aklınıza getirmeyin.
    İnsanoğlunun insanlık ile Cinnet arası sadece 3 saniyeymiş.
  • 31-05-2023, 12:38:44
    #11
    selam hocam. biz dükkanı 2019 da kiraya verdik. 1 ay bile ödeme alamadık. hatta 1 katını kiraya vermiştik adam diğer katlara girip eşyaları çalıp kullanmaya başladı.ortalama 3 milyon zarara uğradık. polis mahkeme hikaye. 4 ayrı suçtan suçlu bulundu fakat 1 gün bile hapis yatmadı. 3 sene psikolojimizi bozmasıda çabası. maalesef Türkiyede kendi adaletini sağlaman gerekiyor. kolay gelsin.
  • 31-05-2023, 12:52:45
    #12
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendiniz ihtar çekerek bir yere varamıyorsunuz bende geçen yaz kira ödemeyen kiracıma defalarca ihtar çektim , hala uyap'da icra dosyası duruyor , öyle mal gibi duruyor 1 sene oldu.

    Avukata vermeniz lazım , Peşinden koşturan biri olursa bile bir kaç aydan önce çıkarma şansı yok.

    Ama artık akıllandım , Türk insanın nasıl hakaret ettiğini , Kafa yapısını çözdüm. İnsan bu tarz şeyler yaşadıkça gerçekler yüzüne çarpıyor.

    Yapman gerekeni söylüyorum : Elektriğini kestir , Suyunu kestir , doğalgazını kestir yada kendin kes. Sabahın köründe yada gece sürekli rahatsız et , Evin önünde komşular duyacak şekilde kira ödemiyorsun *********** diye bağır.

    1-2 hafta bunu sürdür. Hala yüzü yoksa 2. adıma geçeceksin.
    Yanıma bir kaç kişi toplayacaksın sağlam şekilde gideceksin , evde değilse kapının kilidini değiştirt , Evdeyse evden kovacaksın hırpalayacaksın. En iyi seçenek evde yokken eşyalarını dışarı atıp kiliti değiştirmek. Hiç muhattap bile olmadan.

    Ama dikkat et kamera olmasın. Haklıyken haksız olma.
    Merhaba hocam, biz İstanbul da ev Tekirdağ da olduğu için bunları yapamıyoruz. Avukatın istedigi 10 bin bu iş için çok mu, az mı?

    Kira sözleşmesi 1 senelikti. 10 yıla kadar oturabildigini biliyorum fakat bu sözleşme yenilenmezse veya ihtar cekilmeme durumunda geçerli. Adam hem kira vermeyeceğim diyor, hem çıkmayacağını söylüyor. Erkekseniz çıkartın gibi konuşuyor.

    Dövmesine döveriz de, karisi çocuğu var.
  • 31-05-2023, 12:54:55
    #13
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç yıllık kiracı?
    Merhaba, 1 senesi doldu hocam. Zaten 4 ayı kira vermedi, hâlâ da vermeyeceğini söylüyor. Kirası da pahalı değil. Millet 6 7 bin istiyor biz 3 bin alıyoruz normalde
  • 31-05-2023, 12:55:11
    #14
    Kirayı bankaya mı yatırıyordu normalde?
    En son yatırılan kira ne zaman yattı?

    Avukatın istediği rakamlar normal, şu an için piyasası böyle.. 5000 başta veririm, 5000 de çıktıktan sonra dersin
  • 31-05-2023, 12:56:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, biz İstanbul da ev Tekirdağ da olduğu için bunları yapamıyoruz. Avukatın istedigi 10 bin bu iş için çok mu, az mı?

    Kira sözleşmesi 1 senelikti. 10 yıla kadar oturabildigini biliyorum fakat bu sözleşme yenilenmezse veya ihtar cekilmeme durumunda geçerli. Adam hem kira vermeyeceğim diyor, hem çıkmayacağını söylüyor. Erkekseniz çıkartın gibi konuşuyor.

    Dövmesine döveriz de, karisi çocuğu var.
    milletin saçma sapan yorumuna ben de bi şeyler ekleyeyim

    "Dövmesine döveriz de, karisi çocuğu var" haha bence korkuyorsunuz bunu bahane olarak görüyorsunuz "Erkekseniz çıkartın gibi konuşuyor." herif delikanlıymış restini çekmiş valla. helal olsun tebrik ettim, bedava oturmaya devam eder bi süre daha.

    Not: şaka, ironi ve komiklik
  • 31-05-2023, 12:56:57
    #16
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kirayı bankaya mı yatırıyordu normalde?
    En son yatırılan kira ne zaman yattı?

    Avukatın istediği rakamlar normal, şu an için piyasası böyle.. 5000 başta veririm, 5000 de çıktıktan sonra dersin
    Merhaba, evet bankaya. En son 5 ay önce hocam. O kadar yıllık vergi veriyoruz birde.
  • 31-05-2023, 12:58:33
    #17
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milletin saçma sapan yorumuna ben de bi şeyler ekleyeyim

    "Dövmesine döveriz de, karisi çocuğu var" haha bence korkuyorsunuz bunu bahane olarak görüyorsunuz "Erkekseniz çıkartın gibi konuşuyor." herif delikanlıymış restini çekmiş valla. helal olsun tebrik ettim, bedava oturmaya devam eder bi süre daha.

    Not: şaka, ironi ve komiklik
    Aynen çok korktuk. Kaybol konumdan şaklabanlığını başka yerde yap.
  • 31-05-2023, 12:59:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen çok korktuk. Kaybol konumdan şaklabanlığını başka yerde yap.
    tamam abi