selam hocam. biz dükkanı 2019 da kiraya verdik. 1 ay bile ödeme alamadık. hatta 1 katını kiraya vermiştik adam diğer katlara girip eşyaları çalıp kullanmaya başladı.ortalama 3 milyon zarara uğradık. polis mahkeme hikaye. 4 ayrı suçtan suçlu bulundu fakat 1 gün bile hapis yatmadı. 3 sene psikolojimizi bozmasıda çabası. maalesef Türkiyede kendi adaletini sağlaman gerekiyor. kolay gelsin.