Aramıza hoş geldiniz. Forumun kemik tabakası ile tanışmışsınız. Bende de benzer oranlar mevcut. Unutturmuyorlar kendilerini sağ olsunlar.
Bu arada haberiniz olsun. Seni artı beni 2 kere cebinden çıkarır bu yüksek insani değere sahip arkadaşlar
Bazı arkadaşları şimdi daha iyi anlıyorum
22
●912
- 30-04-2023, 01:55:37Dünyada kötü insanlar var diye hepimiz kötü mü olalım? Forumdaki milyon tane üyeden 20 tanesi size denk gelmiş. Milyonda 20 ihtimale dayanarak mı yardımseverliğinizden vazgeçtiniz? O zaman bence sizin amacınız yardım etmek değil, teşekkür toplamaktı. Özür dilerim, lütfen ofansif algılamayın ama ben birine karşılıksız, ücretsiz yardım ediyorsam, nihai amacım o yardımın kişinin işine yaramasıdır. Bana minnet duyması değil. Saygılar.
- 30-04-2023, 01:55:40Firsat oldukca envato isteyenlere yardimci oluyordum.
Konulardan gorup biri mesaj atti hocam falanca linki indirebilirmisin diye. Indirdim. Kayboldu herif.
Baska bir.gun bir uyenin profil fotosunda hata vardı. Takıntılıyım. Vaktimde vardi. Yeniden cizdim hatayi düzelttim gönderdim. Kullanmaya basladi tesekkur yok.
biri logo vektoru istemis konu acti. O kadar basitti ki ucret almak ayip olurdu. 2 dk sürmedi. Yapti. Attim.
teşekkür yok..
Terbiyesiz insan bir tesekkur eder. Daha onlarca sayabilirim ama sogudum artik yardim etmiyorum en azından deneyecem - 30-04-2023, 01:59:14Dediğim şey minnet değil, nezaket kuralıdır. Yardım istiyorsan ve o kişi sana 3-5 dkyı çok görmeyip nezaket gösterip yardımcı oluyorsa sen de bir zahmet nezaket gösterip karşılığında bir teşekkürü çok görmemelisin. Ben buna insanlık diyorum. Siz ne diyorsanız onu diyebilirsiniz. Saygılar.Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2023, 02:00:37Bu seviyesi de varmış. Ben yalnızım sanıyordum. Benim biraz daha sabrım var. Ama az kaldı.msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaşlardan ricam. Tüketmeyin. Hem bana hem size faydası oluyor. - 30-04-2023, 02:01:49Yanlış düşünüyorsun olay tesekkur toplamak değil insani bir durum var. Enayi yerine konmak ile ince bir cizgi var. Yardim isteyebilen birisi pekala teşekkür edebilir. Bu insanlikla alakali. Kendi adima en azindan yardimimin ise yaradigi rahatligina kavusurumCetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2023, 02:07:08Sizce Türkiye'de nezaket kuralları uygulanıyor mu? Hayatınızın yüzde kaçında nezaketli davranan insanlar gördünüz Türkiye'de? Ağızdan küfür eksik olmayan, sürekli saldırgan tavırlara sahip olan bir milletiz. Bence ettiğiniz yardımdan sonra size hakaret etmediklerini şükretmelisiniz. Çünkü ettiğiniz yardım bazen işlerine yaramadığında hakaret eden bir çoğunluk var. Çok karşılaştım böylesiyle ama yine de yardım etmekten vazgeçmem. Nezaketli davranmaktan vazgeçmem. Sizin için doğru neyse onu yapmaya devam edin. Boşverin insanların davranışlarını, günün sonunda minicik bile olsa birinin hayatına olumlu bir etki edebildiyseniz ne mutlu size. Çünkü dünyadaki en büyük mükafat bu.wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum, aynı fikirdeyim ama üstteki mesajımda da açıkladım. Burası Türkiye. Psikolojik olarak teşekkür etmek ve özür dilemek Türk insanı tarafından aşağılıklık olarak görülüyor.msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-04-2023, 02:09:03Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Desene olmasi gerekene muhtac kaldik... - 30-04-2023, 02:10:43Tam olarak bundan bahsediyorum. Zaten şu anki en büyük problem de bu. Trafikte yaya geçidindeki yayaya yol verdiğinizde bile yaya mahçup olup teşekkür ediyor. Bundan öte bir örnek olamaz bence. O yüzden forumdaki 20 budalayı da pek kafanıza takmayın, ülkenin %85'i böyle.msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle