Dünyada kötü insanlar var diye hepimiz kötü mü olalım? Forumdaki milyon tane üyeden 20 tanesi size denk gelmiş. Milyonda 20 ihtimale dayanarak mı yardımseverliğinizden vazgeçtiniz? O zaman bence sizin amacınız yardım etmek değil, teşekkür toplamaktı. Özür dilerim, lütfen ofansif algılamayın ama ben birine karşılıksız, ücretsiz yardım ediyorsam, nihai amacım o yardımın kişinin işine yaramasıdır. Bana minnet duyması değil. Saygılar.