
Önceden anlam veremezdim. "Ücretsiz yardımın neyi var yani benim için kolaysa yardımcı olurum" diyordum. Bazı arkadaşlar neden ücretsiz yardım yapmıyor şimdi daha iyi anlıyorum.
Neyse, sütten ağzımız yandı bir kere ben de o arkadaşların izinden gitmeye karar verdim. Bu konuyu niye açtım bilmiyorum ama bundan sonra kolay kolay kimseye yardım etmeyeceğimi biliyorum.
(Bu arada bahsettiğim konu forumda ticareti olan bir konu değil onu belirteyim yanlış anlaşılma olmasın.)

(Ben de aynı şeyi yapardım)