Malesef bu konuda her ne kadar yardımsever R10 kullanıcılarına sitem etselerde bütün sorunun temelinde kısacık bir teşekkür yatıyor.
"Eskiden R10da yardımlaşma vardı ahhh ahhh" evet vardı ama karşılığında insanlar teşekkür edip "hocam sizinde herhangi bir konuda takıldığınız yer olursa lütfen ulaşın" diyen insanlarda vardı.