Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyada kötü insanlar var diye hepimiz kötü mü olalım? Forumdaki milyon tane üyeden 20 tanesi size denk gelmiş. Milyonda 20 ihtimale dayanarak mı yardımseverliğinizden vazgeçtiniz? O zaman bence sizin amacınız yardım etmek değil, teşekkür toplamaktı. Özür dilerim, lütfen ofansif algılamayın ama ben birine karşılıksız, ücretsiz yardım ediyorsam, nihai amacım o yardımın kişinin işine yaramasıdır. Bana minnet duyması değil. Saygılar.
Yanlış düşünüyorsun olay tesekkur toplamak değil insani bir durum var. Enayi yerine konmak ile ince bir cizgi var. Yardim isteyebilen birisi pekala teşekkür edebilir. Bu insanlikla alakali. Kendi adima en azindan yardimimin ise yaradigi rahatligina kavusurum