Firsat oldukca envato isteyenlere yardimci oluyordum.
Konulardan gorup biri mesaj atti hocam falanca linki indirebilirmisin diye. Indirdim. Kayboldu herif.
Baska bir.gun bir uyenin profil fotosunda hata vardı. Takıntılıyım. Vaktimde vardi. Yeniden cizdim hatayi düzelttim gönderdim. Kullanmaya basladi tesekkur yok.
biri logo vektoru istemis konu acti. O kadar basitti ki ucret almak ayip olurdu. 2 dk sürmedi. Yapti. Attim.
teşekkür yok..
Terbiyesiz insan bir tesekkur eder. Daha onlarca sayabilirim ama sogudum artik yardim etmiyorum en azından deneyecem