Desene olmasi gerekene muhtac kaldik...
Tam olarak bundan bahsediyorum. Zaten şu anki en büyük problem de bu. Trafikte yaya geçidindeki yayaya yol verdiğinizde bile yaya mahçup olup teşekkür ediyor. Bundan öte bir örnek olamaz bence. O yüzden forumdaki 20 budalayı da pek kafanıza takmayın, ülkenin %85'i böyle.