Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce Türkiye'de nezaket kuralları uygulanıyor mu? Hayatınızın yüzde kaçında nezaketli davranan insanlar gördünüz Türkiye'de? Ağızdan küfür eksik olmayan, sürekli saldırgan tavırlara sahip olan bir milletiz. Bence ettiğiniz yardımdan sonra size hakaret etmediklerini şükretmelisiniz. Çünkü ettiğiniz yardım bazen işlerine yaramadığında hakaret eden bir çoğunluk var. Çok karşılaştım böylesiyle ama yine de yardım etmekten vazgeçmem. Nezaketli davranmaktan vazgeçmem. Sizin için doğru neyse onu yapmaya devam edin. Boşverin insanların davranışlarını, günün sonunda minicik bile olsa birinin hayatına olumlu bir etki edebildiyseniz ne mutlu size. Çünkü dünyadaki en büyük mükafat bu.



Katılıyorum, aynı fikirdeyim ama üstteki mesajımda da açıkladım. Burası Türkiye. Psikolojik olarak teşekkür etmek ve özür dilemek Türk insanı tarafından aşağılıklık olarak görülüyor.

Desene olmasi gerekene muhtac kaldik...