
hizmetlerinize zam yapmadıysanız giderleriniz 2 3 kat artmamıştır. Sadece fikir satıyorsunuzdur. Geçen sene de 8 saat mesai bu sene de 8 saat mesai. hammadde ya da gider artışı varsa satış fiyatı da artar. Artmıyorsa bahsettiğim gibi gider yoktur. Tolere ediyorsunuzdur. R10 bile her sene zam yapıyor ücretlere. Bir şey demeye hakkımız var mı? Bu arada daha çok satış yapın, daha iyi işler yapın isterim. Kimsenin malında gözüm yok. Bu konunun amacı da bu zaten. Yasal bahaneler ile ölücü fiyatlarına gerek yok. Umarım tüm satışlar için vergi ödeyip fatura kesmişsinizdir bu arada. Biliyorsunuz ki bu da yasal.

Kim ne derse desin. Ormanda kalırsanız orman kanunları geçerlidir. İsveçte yaşamıyoruz. %25 ev sahibini koruyan bir tutar değil. Bir insan gayet de %25 üzerinde artış teklif edebilir. Bu inceliği yapmak zor değil. Hükümet yapmıyorsa kiracı yapabilir. Ev sahibi hiç zam da yapmayabilir. O onun inisiyatifinde. Ama şu piyasada bu da benim inisiyatifim derse ev sahibi de sorun çıkarır. Maalesef şartlar böyle. Yasalar engellemiyor bu mağduriyetleri gördüğünüz gibi. Nasıl güvenelim?
KOZBA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Kafa yapısı o çünkü bunu hak ediyor.