• 21-04-2023, 01:23:02
    #55
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle ya da değil önemi var mi. 22 yildir iktidarda şimdiki vaatleri Kılıçdaroğlundan duyup vaat olarak sunuyor. Şunu unutmayın muhalefet halkin avukatidir. Bu memlekette muhalefeti seversin sevmezsin ama birçok şey muhalefet sayesinde yapılıyor. Muhalefet olmazsa iktidar atını istediği gibi koşturur. Ekonomi mezunu olarak 36 yaşında bir birey olarak tayyibe günahımı vermem
    Hocam bu görüşünüz hoşuma gitti doğru diyorsunuz.
  • 21-04-2023, 01:25:48
    #56
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdoğan karşıtları kudurmuş yine 😂 Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Şu her şeye muhalefet olanlar var ya eyt ye hemen basvurmuslardir ha. Dogalgaz olayi yeni nedir degildir bilmiyorum ama yapilan aciklamaya gore 25 metreküp bedava olacak ki olur, Erdoğan karsitlari onu da bedava kullanır bunlar. Ve hala erdogancilara koyun demeye devam ederler. Sanki bi kendi görüşleri doğru gibi (= Her zaman derim yine derim ülkemize en faydalı olacak kişi gelsin başa. A kişisi B kişisi farketmez. Ama şu an da görünen köy kılavuz istemez. Adam akıllı tek başına yıkacak kişi yok ki grup yapıyorlar Erdoğanı yıkmak için bu çok acı 😔
    Ortada kuduracak bir şey yok bir siz Müslüman ve Vatan sevdalısı değilsiniz ve takım tutar gibi parti tutmayın bugünün insanı ile yarının ki bir değil gördük Süleyman ile Bahçeli önceki konuşmalarına bakınca gülünecek çok halleri var inan ki.
  • 21-04-2023, 01:27:24
    #57
    Yaparsa reis yapar helal olsun 🇹🇷
  • 21-04-2023, 01:27:39
    #58
    100 Tl'ye siyasi kararını etkileyecekler için güzel rakam
  • 21-04-2023, 01:27:46
    #59
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle ya da değil önemi var mi. 22 yildir iktidarda şimdiki vaatleri Kılıçdaroğlundan duyup vaat olarak sunuyor. Şunu unutmayın muhalefet halkin avukatidir. Bu memlekette muhalefeti seversin sevmezsin ama birçok şey muhalefet sayesinde yapılıyor. Muhalefet olmazsa iktidar atını istediği gibi koşturur. Ekonomi mezunu olarak 36 yaşında bir birey olarak tayyibe günahımı vermem
  • 21-04-2023, 01:31:52
    #60
    Ee ne anlamam lazım bundan. Benim alanim ekonomi. Ekonomi ve finans öğretmenliği. İktisat mezunuyum. Diplomam da var merak etme
  • 21-04-2023, 01:32:40
    #61
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee ne anlamam lazım bundan. Benim alanim ekonomi. Ekonomi ve finans öğretmenliği. İktisat mezunuyum. Diplomam da var merak etme
    Karşıt bir şey yok ortada videoyu izleseydin keşke başka bir şey vurgulamak istedim.
  • 21-04-2023, 01:35:13
    #62
    xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşıt bir şey yok ortada videoyu izleseydin keşke başka bir şey vurgulamak istedim.
    Yok tayyibi yeterince gördük. Görmek istemiyorum artık. Sürekli bağırıp çağırıyor. Kendi kabinesinde ekonomi bakanlığı yapmış 6 sıfır atmış adama bir sey bilmez diye bağırıyordu yine. Nedense her seyi kendi biliyor başkası kimse bilmiyor. Seçime kadar sesini duymak istemiyorum
  • 21-04-2023, 01:36:15
    #63
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok tayyibi yeterince gördük. Görmek istemiyorum artık. Sürekli bağırıp çağırıyor. Kendi kabinesinde ekonomi bakanlığı yapmış 6 sıfır atmış adama bir sey bilmez diye bağırıyordu yine. Nedense her seyi kendi biliyor başkası kimse bilmiyor. Seçime kadar sesini duymak istemiyorum
    İnan varya ben çalışırken bile şunları duymaktan sıkılıyorum tarlada bile rahat yok orada bile siyaset yapılıyor,nasıl oy toplarız diye akılları gidiyor.