• 21-04-2023, 01:52:10
    #73
    Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğalgaz çıktı diyorum. Vatan haini diyolar bize diyosun. Hocam ne alaka?

    kimsenin size birşey dediği yok
    Kimsenin şuan da rte ye oy verin dediği de yok.

    doğalgaz çıkması neden rahatsız ediyor ki. Etmesin hocam.

    yav yine vereceğiniz partiye verin inan umrumda değil kime verdiğiniz. zaten şuan mevzu oy değil. Bunu anlatmak istiyorum can hocam bal hocam

    bak sizinle ne güzel anlaşıyoruz. Alıp veremediğimiz şeyde yok. Siyasiler için niye kavga edelin ki? Eminim doğalgazın çıkmasına sizde sevinmişsinizdir. Niye sevinmiyceksiniz.
    Rahatsız etmedi.
    Normalde okur geçerim böyle şeyleri ama uygun olmayan bir konu var ortada,her zaman böyle deniyor bunun üstüne nasıl son dakika milletin oy pusulasında aklına kazır ve getiririz diye planlar yapıyorlar resmen neden kış başlamadan önce böyle bir şey yapmadılar yazın olacağını seçimin herkesin biliyor kışın çalışıyor bu doğalgaz yazın ne işimize yarasın.
  • 21-04-2023, 01:55:28
    #74
    xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsız etmedi.
    Normalde okur geçerim böyle şeyleri ama uygun olmayan bir konu var ortada,her zaman böyle deniyor bunun üstüne nasıl son dakika milletin oy pusulasında aklına kazır ve getiririz diye planlar yapıyorlar resmen neden kış başlamadan önce böyle bir şey yapmadılar yazın olacağını seçimin herkesin biliyor kışın çalışıyor bu doğalgaz yazın ne işimize yarasın.
    1 yılık doğalgazın kis yaz farki yok sonucta 1 yil ama o 1 aylik ücretsiz doğalgaz yazin verilecekse uyutmacadan başka bir şey değil.
  • 21-04-2023, 01:58:24
    #75
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılık doğalgazın kis yaz farki yok sonucta 1 yil ama o 1 aylik ücretsiz doğalgaz yazin verilecekse uyutmacadan başka bir şey değil.
    Aynen ama aslında o 1 yılında farkı var bizim için 3 ay boyunca çoğu kişi yayla ve köylere gidiyor.
  • 21-04-2023, 02:03:08
    #76
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyenler parti lideriniz ve onun pesinden gidenlern çoğu. İllet zillet diyenler bu ülkeye kötü örnek oldu zaten. Halkı birbirine düşman etti. Kutuplastirici söylemleri yeter. Yarin muhalefet bu ulkenin basina gelsin iktidar olsun. Ulkeyi adam gibi yonetmesin ben eleştirir oyumu da yine muhalefete veririm. Ben realistim. En azindan muhalefetin iktidar oldugunu gorup onlarinda icraatlarıni görmek istiyor insanlar.
    xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsız etmedi.
    Normalde okur geçerim böyle şeyleri ama uygun olmayan bir konu var ortada,her zaman böyle deniyor bunun üstüne nasıl son dakika milletin oy pusulasında aklına kazır ve getiririz diye planlar yapıyorlar resmen neden kış başlamadan önce böyle bir şey yapmadılar yazın olacağını seçimin herkesin biliyor kışın çalışıyor bu doğalgaz yazın ne işimize yarasın.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılık doğalgazın kis yaz farki yok sonucta 1 yil ama o 1 aylik ücretsiz doğalgaz yazin verilecekse uyutmacadan başka bir şey değil.
    xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ama aslında o 1 yılında farkı var bizim için 3 ay boyunca çoğu kişi yayla ve köylere gidiyor.

    anladım siz sirkten falaj geliyorsunuz. Çünkü konu siyasetten uzak dedikçe biz vatan haini dediler diyorsunuz

    neyse komik insanlar iyi geceler dilerim size
  • 21-04-2023, 02:04:58
    #77
    Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım siz sirkten falaj geliyorsunuz. Çünkü konu siyasetten uzak dedikçe biz vatan haini dediler diyorsunuz

    neyse komik insanlar iyi geceler dilerim size
    Eleştirmek bile yasak.
  • 21-04-2023, 02:10:04
    #78
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdoğan karşıtları kudurmuş yine 😂 Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Şu her şeye muhalefet olanlar var ya eyt ye hemen basvurmuslardir ha. Dogalgaz olayi yeni nedir degildir bilmiyorum ama yapilan aciklamaya gore 25 metreküp bedava olacak ki olur, Erdoğan karsitlari onu da bedava kullanır bunlar. Ve hala erdogancilara koyun demeye devam ederler. Sanki bi kendi görüşleri doğru gibi (= Her zaman derim yine derim ülkemize en faydalı olacak kişi gelsin başa. A kişisi B kişisi farketmez. Ama şu an da görünen köy kılavuz istemez. Adam akıllı tek başına yıkacak kişi yok ki grup yapıyorlar Erdoğanı yıkmak için bu çok acı 😔
    Onlara göre koyunda olsak bu yolda doğru olan neyse odur 👏
  • 21-04-2023, 02:12:21
    #79
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyenler parti lideriniz ve onun pesinden gidenlern çoğu. İllet zillet diyenler bu ülkeye kötü örnek oldu zaten. Halkı birbirine düşman etti. Kutuplastirici söylemleri yeter. Yarin muhalefet bu ulkenin basina gelsin iktidar olsun. Ulkeyi adam gibi yonetmesin ben eleştirir oyumu da yine muhalefete veririm. Ben realistim. En azindan muhalefetin iktidar oldugunu gorup onlarinda icraatlarıni görmek istiyor insanlar.
    Örnek: İstanbul, İzmir, Ankara. Yeter aman hocam birde ülke mi emanet edilecek, kör olmayın ARTIK bu kadar da.
  • 21-04-2023, 02:15:51
    #80
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek: İstanbul, İzmir, Ankara. Yeter aman hocam birde ülke mi emanet edilecek, kör olmayın ARTIK bu kadar da.
    Tamam kardeş 😁😁😁 Sen ülke vatandaşı değilsin anladık. Ekonomistimiz dolari 21 yapti. Birde ekonomist olmasa ne olurdu. Örnek almak istiyorsanız Ankara ve Eskişehir belediyeleri yeter
  • 21-04-2023, 02:16:31
    #81
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam kardeş 😁😁😁
    Şükür açtınız gözünüzü 👏