doğalgaz çıktı diyorum. Vatan haini diyolar bize diyosun. Hocam ne alaka?
kimsenin size birşey dediği yok

Kimsenin şuan da rte ye oy verin dediği de yok.
doğalgaz çıkması neden rahatsız ediyor ki. Etmesin hocam.
yav yine vereceğiniz partiye verin inan umrumda değil kime verdiğiniz. zaten şuan mevzu oy değil. Bunu anlatmak istiyorum can hocam bal hocam
bak sizinle ne güzel anlaşıyoruz. Alıp veremediğimiz şeyde yok. Siyasiler için niye kavga edelin ki? Eminim doğalgazın çıkmasına sizde sevinmişsinizdir. Niye sevinmiyceksiniz.
Rahatsız etmedi.
Normalde okur geçerim böyle şeyleri ama uygun olmayan bir konu var ortada,her zaman böyle deniyor bunun üstüne nasıl son dakika milletin oy pusulasında aklına kazır ve getiririz diye planlar yapıyorlar resmen neden kış başlamadan önce böyle bir şey yapmadılar yazın olacağını seçimin herkesin biliyor kışın çalışıyor bu doğalgaz yazın ne işimize yarasın.