Erdoğan karşıtları kudurmuş yine 😂 Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Şu her şeye muhalefet olanlar var ya eyt ye hemen basvurmuslardir ha. Dogalgaz olayi yeni nedir degildir bilmiyorum ama yapilan aciklamaya gore 25 metreküp bedava olacak ki olur, Erdoğan karsitlari onu da bedava kullanır bunlar. Ve hala erdogancilara koyun demeye devam ederler. Sanki bi kendi görüşleri doğru gibi (= Her zaman derim yine derim ülkemize en faydalı olacak kişi gelsin başa. A kişisi B kişisi farketmez. Ama şu an da görünen köy kılavuz istemez. Adam akıllı tek başına yıkacak kişi yok ki grup yapıyorlar Erdoğanı yıkmak için bu çok acı 😔
Onlara göre koyunda olsak bu yolda doğru olan neyse odur 👏