• 20-04-2023, 22:34:41
    #37
    son 5 yılda 0.10-15 krs lık gazı 4-5 TL yap sonra 25 metreküp yerli gazımız 1 yıl ücretsiz ahh seçim ahh.
  • 20-04-2023, 22:34:50
    #38
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa mı doğalgaz çıktı da bedava oluyor? Nedense her şey seçim öncesi yapılıyor.
    e adamlar siyasi. Bu olumsuz birley değil ki.
    Yaptığını söylesin ki yaptıpını bilelim.
    Söylemese nereden haberimiz olucak?
  • 20-04-2023, 22:44:35
    #39
    Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e adamlar siyasi. Bu olumsuz birley değil ki.
    Yaptığını söylesin ki yaptıpını bilelim.
    Söylemese nereden haberimiz olucak?
    Ne yazmaya çalıştığınızı bir de bilsem.
  • 20-04-2023, 22:48:04
    #40
    ülkemize hayırlı olsun, umarım ihtiyacı olan ya da enflasyondan ötürü sapıtan insanlara bir nebze olsun ferahlatıcı olur.
  • 20-04-2023, 22:54:08
    #41
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkemize hayırlı olsun, umarım ihtiyacı olan ya da enflasyondan ötürü sapıtan insanlara bir nebze olsun ferahlatıcı olur.
    İnşAllah hocam, tüm ülkenin kanaati bu yönde.

    inşAllah dediğimiz gibi olur.
  • 20-04-2023, 23:03:34
    #42
    Maxigeyik sandım ama değilmiş. Üzücü.
  • 20-04-2023, 23:17:07
    #43
    Patron çıldırdı.
    Keşke her yıl seçim olsa valla.

    Akp gene alırsa seçim sonrası görürüm ben sizi...

    Bu arada doğalgazımızı çıkaralım gururlanmayanın kanından şüphe ederim.
  • 20-04-2023, 23:18:49
    #44
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazmaya çalıştığınızı bir de bilsem.
    Onu bende anlamadım.Ben ne yazdım o ne cevap yazdı bir önceki sayfada okuyun gerçekten ilginç kafalar var.Muharrem inceye oy vereceğim diyen adam gizli tayyipçi çıktı.
  • 20-04-2023, 23:28:50
    #45
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bende anlamadım.Ben ne yazdım o ne cevap yazdı bir önceki sayfada okuyun gerçekten ilginç kafalar var.Muharrem inceye oy vereceğim diyen adam gizli tayyipçi çıktı.

    Bir başkasına şu şekilde cevap vermiş bende o zaman anlamıştım tayyipci olduğunu