chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkemize hayırlı olsun, umarım ihtiyacı olan ya da enflasyondan ötürü sapıtan insanlara bir nebze olsun ferahlatıcı olur.
İnşAllah hocam, tüm ülkenin kanaati bu yönde.

inşAllah dediğimiz gibi olur.