Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa mı doğalgaz çıktı da bedava oluyor? Nedense her şey seçim öncesi yapılıyor.
e adamlar siyasi. Bu olumsuz birley değil ki.
Yaptığını söylesin ki yaptıpını bilelim.
Söylemese nereden haberimiz olucak?