Yok tayyibi yeterince gördük. Görmek istemiyorum artık. Sürekli bağırıp çağırıyor. Kendi kabinesinde ekonomi bakanlığı yapmış 6 sıfır atmış adama bir sey bilmez diye bağırıyordu yine. Nedense her seyi kendi biliyor başkası kimse bilmiyor. Seçime kadar sesini duymak istemiyorum
İnan varya ben çalışırken bile şunları duymaktan sıkılıyorum tarlada bile rahat yok orada bile siyaset yapılıyor,nasıl oy toplarız diye akılları gidiyor.