denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erdoğan karşıtları kudurmuş yine 😂 Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Şu her şeye muhalefet olanlar var ya eyt ye hemen basvurmuslardir ha. Dogalgaz olayi yeni nedir degildir bilmiyorum ama yapilan aciklamaya gore 25 metreküp bedava olacak ki olur, Erdoğan karsitlari onu da bedava kullanır bunlar. Ve hala erdogancilara koyun demeye devam ederler. Sanki bi kendi görüşleri doğru gibi (= Her zaman derim yine derim ülkemize en faydalı olacak kişi gelsin başa. A kişisi B kişisi farketmez. Ama şu an da görünen köy kılavuz istemez. Adam akıllı tek başına yıkacak kişi yok ki grup yapıyorlar Erdoğanı yıkmak için bu çok acı 😔
Ortada kuduracak bir şey yok bir siz Müslüman ve Vatan sevdalısı değilsiniz ve takım tutar gibi parti tutmayın bugünün insanı ile yarının ki bir değil gördük Süleyman ile Bahçeli önceki konuşmalarına bakınca gülünecek çok halleri var inan ki.