English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ya da değil önemi var mi. 22 yildir iktidarda şimdiki vaatleri Kılıçdaroğlundan duyup vaat olarak sunuyor. Şunu unutmayın muhalefet halkin avukatidir. Bu memlekette muhalefeti seversin sevmezsin ama birçok şey muhalefet sayesinde yapılıyor. Muhalefet olmazsa iktidar atını istediği gibi koşturur. Ekonomi mezunu olarak 36 yaşında bir birey olarak tayyibe günahımı vermem
Hocam bu görüşünüz hoşuma gitti doğru diyorsunuz.