xCafune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşıt bir şey yok ortada videoyu izleseydin keşke başka bir şey vurgulamak istedim.
Yok tayyibi yeterince gördük. Görmek istemiyorum artık. Sürekli bağırıp çağırıyor. Kendi kabinesinde ekonomi bakanlığı yapmış 6 sıfır atmış adama bir sey bilmez diye bağırıyordu yine. Nedense her seyi kendi biliyor başkası kimse bilmiyor. Seçime kadar sesini duymak istemiyorum