• 13-04-2023, 00:14:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar dostlarım,

    Kendimi geliÅŸtirmek amacıyla beni yapıcı ve gerçekçi eleÅŸtirecek arkadaÅŸlardan birine 100₺ göndereceÄŸim.Katılıma baÄŸlı çekiliÅŸ yapabiliriz veya en yapıcı gördüğümede gönderebilirim.

    Asla yukardan bakma gibi bir amacım yok yanlış anlaşılmasın,maksat işimiz görülsün.

    EleÅŸtiri istediÄŸim konular ,

    - R10 içi beni daha önce tanıdıysanız,gördüyseniz veya ticaretimiz olduysa yorum iletebilirsiniz.

    - R10 profilim profesyonel duruyormu / durmuyormu

    - r10 profil fotoğrafı,imza,vb. gözünüze çarpan görüntüler.

    İki adet ana satış konum ve konu tasarımı,sayfa düzeni vb.

    Örnek açık arttırma 1 :


    https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...-fiyattan.html

    Ana konu 2 :


    https://www.r10.net/webmoney-paypal-...rar-verme.html


    Hepsini veya seçtiklerinizi yazabilirsiniz.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 13-04-2023, 00:16:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    100 TL'ye yapılabilicek en güzel reklam
  • 13-04-2023, 00:16:14
    #3
    100 çok 50 gönder al sana ilk eleştiri.
  • 13-04-2023, 00:18:31
    #4
    - R10 profilim profesyonel duruyormu / durmuyormu
    + Profilinize girdiğimde profesyonel duruyor evet fakat yarı kurumsal gözüküyor.
    Forumda daha önce sizi görmedim isminizle alakalı olabilir çünkü gerçekten çok uzun sadece Boa olsaydı daha akılda kalıcı olurdu diye düşünüyorum.
    - r10 profil fotoğrafı,imza,vb. gözünüze çarpan görüntüler.
    + İmzadaki gif biraz daha büyük olabilirdi, Profil fotoğrafınızın yuvarlak olarak dönen çizgiler ekleyebilirsiniz daha göze çarpar.
    Not: Kesinlikle kendi düşüncelerim başkasına çok daha farklı gelebilir bu işin bence kısmı, daha iyi olmanız dileğiyle
    Edit: Bana çıkarsa da herhangi bir bağış kurumuna bağışlayabilirsiniz.
  • 13-04-2023, 00:19:30
    #5
    backlinkmatik.com
    1. editörde listeleme formatı varken manuel - kullanmanız aşırı düz ve ilgi çekici olmayan bir konu tasarımına sebebiyet veriyor, editörün nimetlerinden yararlanınız öncelikle
    2. imzanızda yazılar bulanık, tarz meselesi olabilir ama en azından logo canlı olmalı. logonuz çok sönük
    3. profilde kapak görseli yok çok boş duruyor, profiliniz vitrininizdir.
    4. bunlar ufak tefek de, bu hiç olmadı, direkt kapattım profili



    para bana çıkarsa löseve bağış ricasıyla

    selamlar
  • 13-04-2023, 00:20:33
    #6
    Bence en önemli eleştiri asıl kısım paypal hesabı satış konunuz olmalı çünkü satış yeri çok önemli çünkü oradan para kazanıyorsunuz yaptığınız iş gayet güzel tr de paypal yok ve siz bu hizmeti sağlıyorsunuz ama satış konunun çok dağınık yazıyla olan kısımlar var görsel olarak var toplu değil uzun bir görsel şeklinde olabilir öyle daha güzel duruyor. İyi forumlar
  • 13-04-2023, 00:22:47
    #7
    Merhaba güzel bi r10 profilinize sahipsiniz , işinize önem verdiğinizi farkettim fakat böyle konular açmak yerine bu işte daha nasıl iyi ve profesyonel olurum diye düşünüp daha çok araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Zamanınızı , insanlar benim hakkımda ne düşünüyor acaba yerine daha iyi kullanabilirsiniz.
    İyi geceler
  • 13-04-2023, 00:28:24
    #8
    Profil logo gayet güzel. Profil banner eksik tasarlayıp eklesen iyi olur. Başarılar.
  • 13-04-2023, 00:30:36
    #9
    Profil gayet kurumsal duruyor düzeninizi sevdim.